Міністерство освіти і науки молоді та спорту України
Управління освіти і науки Волинської обласної держадміністрації
Торчинський професійний ліцей
ЖУРНАЛ ПЛАНУВАННЯ ТА ОБЛІКУ РОБОТИ
методичної комісії педагогічних
працівників будівельних професій
на 2016 / 2017 навчальний рік
Голова методичної комісії
Кортилісець Володимир Васильович
Проблемні методичні теми:
- Навчального закладу:
- : « Формування та розвиток творчої особистості шляхом впровадження у навчально-виробничий процес сучасних освітніх технологій»
- Методичної комісії: «Використання сучасних методів і технологій в навчально-виробничому процесі з метою задоволення запитів роботодавця»
Індивідуальні методичні проблеми членів методичної комісії
№з/п | Список членів методичної комісії |
Індивідуальні методичні проблеми | Роки роботи |
Форма узагальнення |
1 | Кортилісець Володимир Васильович | Формування конкурентноспромож-ної особистості шляхом впровадження інноваційних навчально-виробничих технологій | 2016-2019р. | Публікація |
2 | Громик Людмила Іванівна | Розвязування проблемних ситуацій на уроці – шлях до формування творчої особистості учня. | 2016-2019р. | Презентація |
3 | Подерня Галина Володимирівна |
Упровадження особистістно-орієнтованого навчання з метою розвитку творчої особистості учнів. | 2016-2019р. | Презентація |
4 | Бабушкіна Тамара Федорівна | Розвиток творчих здібностей учнів на основі використання нестандартних форм та нових освітніх технологій в організації пізнавальної інтелектуальної діяльності учнів | 2016-2019р. | Презентація |
5 | Волошинський Іван Володимирович |
Вивчення новітніх виробничих технологій та устаткування на уроках виробничого навчання,як засіб формування творчої особистості учня. | 2016-2019р | Звіт |
6 | Сад Ольга Юріївна | Використання активних форм і методів організації роботи учнів як вимірник результатів якості знань учнів. | 2016-2019р | Публікація |
7 | Громик Олег Андрійович |
Впровадження інноваційних технологій – як засіб підвищення продуктивності навчання | 2016-2019р. | Опис |
8 | Клімішин Ігор Іванович |
2016-2019р. | Презентація | |
9 | Самчук Сергій Сергійович |
2016-2019р. | Презентація | |
10 | Дорошенко Неля Віталіївна |
Формування та розвиток творчої особистості шляхом впровадження у навчальний процес сучасних виробничих технологій | 2016-2019р | Публікація |
11 | Павлюк Віктор Сергійович |
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках виробничого навчання | 2016-2019р | Презентація |
ПЛАН
засідань методичної комісії педагогічних працівників будівельних професій.
ВЕРЕСЕНЬ
1.Круглий стіл: «Діяльність методичної комісії – потужний фактор педагогічного впливу на формування компетентностей креативної особистості педагога.
Обговорення плану роботи методичної комісії педагогічних працівників будівельних професій на 2016-2017 навчальний рік.
Члени МК
2. Обговорення та затвердження плануючої документації викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки
Викладачі: Сад О.Ю.
Клімішин І.І.
3.Обговорення та затвердження плануючої документації майстрів виробничого навчання.
Майстри виробничого навчання
4.Про відвідування виставок досягнень у будівельній індустрії.
Голова МК
5.Про внесення змін до навчальних планів і програм з професії «Верстатник деревообробних верстатів»
Клімішин І.І., Самчук С.С.,Громик О.А.,
Волошинський І.В.
6.Вибір, обговорення та теоретичне обґрунтування науково-методичної проблеми методичної комісії.
Члени МК
1.1 Впровадження регіонального компонента на уроках професійно-практичної і професійно теоретичної підготовки – як фактор врахування потреб роботодавця.
Громик Л.І.; Сад О.Ю.
1.2 Конструктивне, взаємовигідне партнерство з роботодавцями – ефективний шлях підготовки конкурентоспроможних робітників.
Подерня Г.В.
Члени МК
1.3 Співпраця майстра виробничого навчання з базовим підприємством – запорука успіху в підготовці кваліфікованих робітників.
Голова МК
Майстри виробничого навчання.
2. Відвідування та обговорення відкритого уроку виробничого навчання в групі №11 з професії «Маляр. Муляр. Штукатур.»
Методична мета: «Впровадження регіонального компоненту на уроці з метою формування професійних здібностей учнів як майбутніх фахівців будівельників».
Кортилісець В.В.
3.Про вивчення системи роботи педагогічних працівників, що атестуються.
Голова МК
1.1 «Проектні технології – як важлива умова формування творчої особистості учня»
Кортилісець В.В.
1.2 «Учнівські проекти і їх місце в системі уроків. Проблеми організації проектної діяльності педагога»
Клімшин І.І.
Члени МК
2. Відвідування і обговорення відкритого уроку виробничого навчання у групі №10 з професії «Верстатник деревообробних верстатів. Столяр будівельний»
Методична мета: «Використання творчих можливостей учнів на уроці виробничого навчання, як засіб підвищення їх професійної майстерності.»
Волошинський І.В.
3. Про підготовку та проведення Тижня будівельних професій.
Голова МК
4. Аналіз виконання програми виробничої практики учнями групи №1 (ІІІ курс), №9 (ІІ курс) та №15 (ІІ курс).
Майстри виробничого навчання
груп №1;9;15.
ГРУДЕНЬ
Творча майстерня майстра виробничого навчання.
1. «Роль майстра виробничого навчання в розвитку творчої особистості учня»
Бабушкіна Т.Ф.
2. « Використання новітніх технологій під час проведення уроків виробничого навчання.»
Самчук С.С.
3. Майстер-клас по опорядженню поверхонь камінцевою штукатуркою.
Подерня Г.В.
4. Відвідування і обговорення відкритого уроку виробничого навчання в групі №11 з професії «Штукатур»:Методична мета: «Використання новітніх технологій при проведенні уроку. як засіб формування творчої особистості учня.
Громик Л.І.
5.Аналіз організації та проведення Тижня будівельних професій.
СІЧЕНЬ
1.Обговорення і затвердження плануючої документації майстрів виробничого навчання на ІІ семестр.
Майстри виробничого навчання.
2.Впровадження інноваційних технологій – як засіб підвищення продуктивності навчання
Клімішин І.І.
3. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників з професії «Штукатур»
Павлюк В.С
4. Стан комплексно-методичного забезпечення уроків виробничого навчання з професії штукатур.
Завідувач майстернею оздоблювальників
5. Відвідування та обговорення відкритого уроку у групі №1 з професії «Маляр».Методична мета: «Ефективні методи використання ІКТ на уроці виробничого навчання з метою підвищення продуктивності навчання»
Подерня Г.В.
6. Про підготовку до проведення обласного конкурсу фахової майстерності серед майстрів виробничого навчання з професії «штукатур» на базі ліцею.
ЛЮТИЙ
1. Круглий стіл: «Шляхи підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників з професії «Верстаник деревообробних верстатів. Столяр будівельний»
1.1«Комплексно-методичне забезпечення навчально-виробничого процесу засобами навчання та їх ефективне використання при підготовці кваліфікованих робітників з професії « Верстатник деревообробних верстатів.».
Самчук С.С.
1.2 «Впровадження новітніх виробничих технологій – як засіб підвищення професійного інтересу учнів при навчанні професії «Столяр будівельний»
Громик О.О.
Волошинський І.В.
1.3.Виготовлення та презентація буклетів, мультимедійних презентацій для профорієнтаційної роботи з професії «Верстатник деревообробних верстатів. Столяр будівельний» та на сайт методичної комісії.
Майстри виробничого навчання,
Викладачі .
3.Відвідування та обговорення відкритого уроку теоретичного навчання з предмету «Технологія столярних робіт»
Методична мета: «Творче використання викладачем міжпредметних зв’язків з метою підвищення їх інтересу до вивчення професії».
Клімішин І.І.
4.Обговорення і затвердження тем дипломних і творчих робіт для учнів груп № 11 (професія Муляр. Штукатур. Маляр); № 1 (професія Маляр. Штукатур. Муляр); №10 (Верстатник деревообробних верстатів)
5. Про підготовку учнів для участі в обласних олімпіадах з предметів професійно-теоретичної підготовки.
Голова МК
БЕРЕЗЕНЬ
Методичні посиденьки: «Інноваційні підходи до формування професійної компетентності майбутніх робітників будівельних професій».
1.1 Використання інноваційних технологій на уроках професійно-теоретичної підготовки – інвестування в майбутнє.
Сад.О.Ю.
1.2 Інноваційна діяльність майстра виробничого навчання – шлях до формування творчої особистості учня.
Громик Л.І.
1.3 Самореалізація педагога через створення особистого іміджу.
Члени МК
2. . Про участь членів МК, які атестуються у декаді педагогічної майстерності та у виставці педагогічних напрацювань.
Члени МК
3.Відвідування і обговорення відкритого уроку в групі №6 з професії Муляр».
Методична мета: Впровадження інноваційних технологій навчання в навчально-виробничий процес.
Бабушкіна Т.Ф.
4. Обговорення та затвердження детальних програм виробничої практики для груп №10 (Верстатник деревообробних верстатів ІІІ розряд), №1 (Маляр ІІІ-ІУ розряди)
№11 (Маляр. Штукатур. Муляр).
Члени МК
КВІТЕНЬ
1.Педагогічний диспут:«Обдаровані діти: виявлення, навчання, розвиток»
1.1 «Розвиток особистісної активності учнів на уроках виробничого навчання»
Громик О.А.
1.2. .Особистнісно-орієнтоване навчання – шлях до виявлення та формування творчої особистості.
Дорошенко Н.В.
3. Відвідування та обговорення відкритого уроку з професійно-теоретичної підготовки. Методична мета : «Використання технологій особистісно-орієнтованого навчання на уроках з метою формування творчих особливостей учнів».
Сад О.Ю.
2. Про результати атестації педагогічних працівників.
Члени МК
ТРАВЕНЬ
1.Трибуна майстра виробничого навчання
1.1 «Самоосвіта майстра виробничого навчання: самоціль чи необхідність»
Майстри виробничого навчання
1.2 «Від творчого майстра виробничого навчання – до творчого учня»
Подерня Г.В.
1.3 Шляхи формування стійкого інтересу учнів до обраної професії
Павлюк В.С.
4. Про підготовку до проведення державної кваліфікаційної атестації.
Голова МК
5. Аналіз виконання програми виробничої практики учнями випускних груп.
Майстри виробничого навчання груп
№1;10;11.
ЧЕРВЕНЬ
1. Обговорення та затвердження переліків перевірних робіт для учнів груп №4, №6, №11.
Майстри виробничого навчання.
2. Про роботу методичної комісії педагогічних працівників будівельних професій за 2016-2017 навчальний рік.
Голова МК
3. Про завдання роботи методичної комісії на 2017-2018 навчальний рік.
Члени МК